Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що: товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці; товар не був у користуванні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та інше; замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну; товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання. Як відправити заяву на повернення? Ви можете надіслати нам листа на пошту ua.merrykids@gmail.com з темою "Повернення товару", фото і детальний опис ситуації; звернутися до нашого менеджера за телефоном 066-217-22-58. Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну? товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна та інше; дитячі підгузки; предмети гігієни; м'які або надувні іграшки; товари для немовлят (соски, пляшечки для годування, поїльники); зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру. Брак і неналежна якість товару Щоб оформити обмін/повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і надішліть його на пошту ua.merrykids@gmail.com з темою "Повернення, замовлення №...", або зверніться за телефоном 066-217-22-58. Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів. Спосіб повернення/обміну: Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення. Порядок повернення коштів Повернути кошти або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад. Під час оформлення повернення товару вам необхідно вказати ваш банківський рахунок на який ми повернемо кошти за товар. Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення. Коли буде відмовлено у поверненні? Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або поверненні грошей за товар, якщо: Від дати покупки пройшло понад 14 днів. (Придбанням товару вважається дата відправлення товару клієнту) Товар, який був у використанні. Комплектація товару неповна, немає деталей, оригінального пакування тощо. Під час проведення товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічний вплив тощо). Щоб уникнути пошкодження під час транспортування замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар під час отримання.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.