Гарантія:
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.
Зверніть увагу на те, що різні товари можуть бути в різних містах на складах. Тому якщо Ви робите одне замовлення і в ньому більше 2х позицій – є ймовірність, що ці товари можуть бути надіслані двома посилками. ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні поштою. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару під час транспортування. Претензії щодо зовнішнього вигляду комплектації товару приймаються за рахунок продавця тільки якщо Ви виявили невідповідність при отриманні на Новій пошті та склали АКТ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ! В інших випадках за повернення платить покупець.