96 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, Київ
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Згідно з чинним законодавством України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються такі вимоги: З моменту придбання товару пройшло не більш ніж 14 днів. (Придбанням товару вважається дата відправлення товару клієнту) Товар не використовувався. Збережено товарний вигляд і паковання. Є фабричні пломби та ярлики. Повернення товару можна здійснити за допомогою перевізника. Під час повернення товару послуги його пересилки оплачує покупець. Після отримання виведення нашого сервісного центру про стан товарного вигляду збільшеного товару, наявності всіх деталей і справності механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Гроші, витрачені за придбаний товар, повертаються не пізніше, ніж упродовж 7 днів із моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару. Повернення товару, який несправний з вини виробника Ви можете обміняти в нас бракований товар на новий, за таких умов: Товар не використовувався. Збережено всі захисні плівки, паковання. Ви звернулися до нас не пізніше за 14 днів із моменту придбання. (Придбанням товару вважається дата відправлення товару клієнту) Після укладення нашим сервісним центром про стан збільшеного товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей і справності (неправості) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів. Коли буде відведено у поверненні? Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або поверненні грошей за товар, якщо: Від дати покупки пройшло понад 14 днів. (Придбанням товару вважається дата відправлення товару клієнту) Товар, який був у використанні. Комплектація товару неповна, немає деталей, оригінального паковання тощо. Під час проведення товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічний вплив тощо). Щоб уникнути пошкодження під час транспортування замовлення ОБ'ЄДНО перевіряйте товар у разі отримання, тому що ми відправляємо Вам його в якісному вигляді. Такої шкоди може вмістити тільки компанія-перевізник під час складання Акта. Товари, що не підлягають поверненню: Предмети санітарної гігієни; Перопухові вироби; Дитячі іграшки м'які;
Наскільки вам зручно на сайті?